Relacja z pobytu uczniów klas Technik Mechatronik na zagranicznym stażu zawodowym w Dreźnie

Dzień 8 – 22.05.2022r.

Niedzielę rozpoczęliśmy nieco wcześniej niż wczorajszy dzień, bo śniadanie pałaszowaliśmy już kwadrans po 7. Wszystko związane było z naszą dzisiejszą wycieczką do Szwajcarii Saksońskiej. Po śniadaniu wyruszyliśmy w drogę na pociąg. Pojechaliśmy na dworzec główny, gdzie czekała na nas przewodniczka i  wspólnie ruszyliśmy dalej do miejsca docelowego. Odbyliśmy krótką wycieczkę promem, po czym wyruszyliśmy na szlak. Wchodziliśmy na górę podziwiając piękny krajobraz. Im dalej szliśmy, tym bardziej widoki zapierały nam wdech w piersiach. To była nagroda za nasze trudy wędrownicze. Na górnej stacji była możliwość kupna jedzenia i czegoś dla osłody i ochłody. Po zrobieniu wielu malowniczych zdjęć, zeszliśmy na dół, gdzie co niektórzy kupili piękne pamiątki. Następnie wsiedliśmy na prom i do pociągu, którym dojechaliśmy do centrum. Każdy zjadł obiad taki na jaki miał ochotę, zrobiliśmy szybkie zakupy i udaliśmy się do hotelu. Po powrocie oddaliśmy się aktom integracji i odpoczynku, co było zwieńczeniem naszych dzisiejszych przygód.