Ubezpieczenie

Instrukcja zgłoszenia roszczenia z umowy ubezpieczenia.

Przed przystąpieniem do zgłoszenia roszczenia z umowy ubezpieczenia EDU Plus prosimy o przygotowanie:

-serii i numeru polisy, z której będzie zgłaszane roszczenie –info na stronie szkoły

-danych osobowych osoby Ubezpieczonej

-dane Ubezpieczającego

-numer rachunku bankowego, na które należy wypłacić świadczenie -dokumentacji medycznej z danego zdarzenia (SOR, ksero historii choroby, wypis ze szpitala)

POLISA EDU-A/P 130289

Szkodę można zgłosić w następujący sposób:

Przed zgłoszeniem roszczenia proszę o kontakt telefoniczny po numerem telefonu 602 158 561do dedykowanego opiekuna pani Danuty Strzeleckiej, który pomoże w likwidacji danej szkody.

Internetowo -za pośrednictwem strony internetowej www.interrisk.pl link poniżej: https://zgloszenie.interrisk.pl/assetclaim/new

Pocztą tradycyjną -kompletną dokumentację należy wysłać na poniższy adres: Przegr. Pocztowa nr 3334 40-610 Katowice • Pocztą elektroniczną -skany wymaganych dokumentów (wskazanych w § 21 OWU) należy przesłać na adres e-mail:

 • Telefonicznie –na numer telefonu InterRisk Kontakt: (22) 575 25 25

Druk zgłoszenia roszczenia dostępny jest do pobrania na stronie www.interrisk.pl pod poniższym linkiem: https://www.interrisk.pl/szczegoly-produktu/szkolne-edu-plus/