Relacje okiem uczestnika – technik mechatronik

Dzień 8 – 17.03.2024r.

Dzień rozpoczął się śniadaniem o godzinie 7:45. Godzinę później wszyscy technicy byli zwarci i gotowi do wyruszenia na podbój Saksońskiej Szwajcarii. Po krótkim spacerze na przystanek wsiedliśmy do pociągu i przejechaliśmy do malowniczej miejscowości Rathen. Stamtąd rozpoczęliśmy pieszą wędrówkę w kierunku formacji skalnej Bastei. Z peronu udaliśmy się na prom, który pomógł pokonać nam Łabę. Po tym krótkim rejsie jedyne, co oddzielało nas od jakże pięknego szczytu był szlak. Otaczające nas piękno natury sprawiło, że jego stromizny i zakręty nie stanowiły dla nas przeszkody i każdy wspiął się na sam szczyt. Po tym osiągnięciu cała grupa udała się na zasłużony odpoczynek pośród potężnych, wysokich skał. Droga powrotna była błyskawiczna, ponieważ wszyscy byli już wprawieni w wędrówce. Po powrocie do hotelu każdy z nas mógł pójść na hotelową kolację albo wybrać lokalnego kebaba za punkt, w którym zje małe co nieco. Wieczorem każdy skupił się na relaksie i integracji między innymi przez oglądanie filmów i granie w piłkarzyki.