Relacja z pobytu uczniów klas Technik Mechatronik na zagranicznym stażu zawodowym w Dreźnie

Dzień 6 – 24.09.2021r.

Dzień szósty naszego stażu rozpoczęliśmy tradycyjnie od śniadania, a następnie udaliśmy się w podróż tramwajem do placówki WBS Training. Na zajęciach kontynuowaliśmy projektowanie modeli 3D w programie AutoCad. Mimo, że wciąż napotykaliśmy wiele problemów w wykonywaniu zadań przygotowanych przez trenera, to wspólnie uznaliśmy, że czynimy postępy. Wszelkie przeszkody próbowaliśmy omijać, pomagając sobie nawzajem oraz korzystając z rad naszego mentora. Po południu wyruszyliśmy do drezdeńskiego Muzeum Techniki, w którym mieliśmy okazję wysilić nasze umysły poprzez zabawę. Mogliśmy wykonywać przeróżne eksperymenty związane między innymi ze światłem i dźwiękiem. Chętni odważyli się rozwiązać łamigłówki matematyczne, które stanowiły nie lada wyzwanie. W trakcie zwiedzania mieliśmy również możliwość wejścia na wieżę widokową, by podziwiać panoramę miasta. Po powrocie do hotelu udaliśmy się na obiadokolację, a następnie wybraliśmy się komunikacją miejską na zakupydzi. Wieczorem integrowaliśmy się razem podczas gier towarzyskich.